Learnit Training
Customer-oriented work and customer satisfaction course
  • Small groups
  • Covid-19 safe
  • Experienced teacher
  • Possible online
  • Practical training

Door klantgericht te werken blijven klanten tevreden. Dat betekent: goed luisteren, actief meedenken en waar mogelijk voldoen aan de wensen en verwachtingen van de klant. Hoe je dat doet leer je in onze tweedaagse training.

Yes, I want to know more

"Very instructive! You can see yourself by another glasses:) "-Rating: 9.0

learnit Customer-oriented work and customer satisfaction

Customer-oriented work and customer satisfaction course

Customers increasingly attach importance to organizations that understand their needs and respond to them. By offering a personalised treatment and the right service, you can achieve a positive customer experience. This means that you have to listen carefully to what the client says, actively think along and (where possible) meet the customer's expectations. At the same time, this means that you have to keep control, by providing feasible solutions and clearly showing the customer what is possible.

In de training Klantgericht werken en klanttevredenheid leer je je prettiger te voelen tijdens klantcontact en gemotiveerd te zijn om lastige situaties het hoofd te bieden. Door je in te leven in de klant en een pro-actieve houding aan te nemen, leer je beter samen te werken met de klant. Bovendien creëer je hierdoor sneller win-win situaties, omdat klantbehoeften en bedrijfsdoelen worden verenigd.

Topics

  • Personal role and qualities
  • Internal and external customer focus
  • Communication and conversation techniques
  • The Customer perspective
  • Customer needs and motivators
  • Body language and posture
  • Capture covered signals
  • Take initiative
  • Building collaboration
  • Structuring conversations
  • Supervising Choice processes
  • Presenting solutions
  • Customer types
  • Awkward situations
  • Dos and don'ts
  • Reflection and personal Action plan

Target

This training is ideally suited for participants who want to learn to work in a customer-oriented direction.

Method

  • Customised work is central to us: by means of an intake interview the trainer will enumerate your personal learning goals. On this basis, the final programme of the training is determined.
  • We find a safe training atmosphere important because you have to feel comfortable when experimenting with new knowledge and skills.
  • We strongly believe in doing and experiencing, rather than telling about the content of training, which makes all our trainings active in nature.
  • In order to guarantee the quality of the training, we apply a maximum group size of eight participants for the training, so that we can guarantee the learning effect and efficiency.

Language

The training is provided by default in Dutch. The trainer controls the English language. English course material can be used. When registering at least 3 participants, the training can also be provided entirely in English.

Investment

Mentioned prices are per person, including course material. Lunch is included in the training on location.

On location Online
Duration 2 days 4 sessions of three hours
Price per day, excl. VAT € 475,- € 390,-
Total, incl. VAT € 1149,50 € 943,80

Certificate

After completing the training, a LEARNIT certificate will be issued as proof of participation.


References

De cursus Klantgericht werken en klanttevredenheid is beoordeeld met een gemiddelde van 8.4.

“Leerrijke training niet alleen toe te passen in je werkomgeving, maar de training is ook dagelijks in praktijk toepasbaar.” - Be­oor­de­ling: 7.6

Aradhana Raghoebier, Woonbron - Klantgericht werken en klanttevredenheid

"Very instructive! You can see yourself through another pair of glasses :)" - Rating: 9.0

A. Koelewijn, MarketFood - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Zeer enthousiaste docent die een goede training heeft gegeven. Veel van de training opgestoken en heeft tot nieuwe inzichten geleid. Zeker voor herhaling vatbaar!” - Be­oor­de­ling: 8.6

D. van den Berg, Ad Hoc - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Ik vind de trainingen belangrijk dat houd je scherp op de werkvloer anders gaat het op de automatische piloot en dat willen we niet in onze organisatie” - Be­oor­de­ling: 8.1

Sjoerd Zwaan, DZB Leiden - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Zeer interessante onderwerpen over klantgerichtheid, heel leuk en leerzaam. De training wordt op een hele leuke en interactief manier gegeven.” - Be­oor­de­ling: 10.0

S. Sarsam, Ingenico - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Bij de training worden de use cases aangepast op de werkelijke situaties en behoeften. Mijn team heeft geleerd om eerst te reflecteren op zichzelf en de belevingswereld van een ander persoon eerst in acht te nemen voordat ze handelen. Lastige klanten bestaan voor ons niet meer!” - Be­oor­de­ling: 9.4

S. Morgan, Ingenico - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Precies de essentie van verkoop!” - Be­oor­de­ling: 10.0

H. van der Berkt, Lode Holding - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“prettig is dat de inhoud van de training wordt aangepast aan de behoefte van de deelnemers.” - Be­oor­de­ling: 8.0

K. Morsink, Gemeente Drechterland - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“De training is goed opgezet, flexibel naar de wensen van de klanten. De intake is hier een goed voorbeeld van, geen vaste planning, maar gebaseerd op de wensen (en behoeftes) van de deelnemers.” - Be­oor­de­ling: 8.4

F. Rosier, Be Innovated B.V. - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Erg goed. Ik heb een zeer intensieve training gehad gericht op mijn eigen struikelblokken.” - Be­oor­de­ling: 9.0

E. Vermeulen, Hollister - Klantgericht werken en klanttevredenheid

"This is a very instructive course that is largely tailored to individual learning objectives. Very useful for practice."

- Customer-oriented work and customer satisfaction

“Hele goede verzorgde cursus door een hele gemotiveerde Michaela. Het leren luisteren in een gesprek en het daarmee doorpakken met gesprekstechnieken komt heel goed aanbod. Ook zeer ruime tijd voor presentatie en mooie opbouw van theorie klantgericht werken naar klant tevredenheid. Je komt in de ruimte van bewust bekwaam. Ik zou deze training aanbevelen in persoonlijke training.” - Be­oor­de­ling: 8.7

Arjan Snijders, Koopman Cargo - Klantgericht werken en klanttevredenheid

"Very fine coach, clear fabric, good workout buildup. Also a very nice change between theory and practice! Wonderful location! This from the point of view of a very satisfied student."

- Customer-oriented work and customer satisfaction

“Een erg interessante, leerzame, interactieve training! Goede combinatie tussen theorie en praktijk. 'Samen' trainen, theorie vanuit de docente en veel praktijkvoorbeelden vanuit cursisten. Zeer enthousiast!” - Be­oor­de­ling: 8.6

M. Duchateau, Ad Hoc - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Ik heb de privétraining 'Klantgericht werken en klanttevredenheid' gevolgd. Door de 1 op 1 manier van lesgeven kwamen alle zaken aan bod die we in ons dagelijks werk tegenkomen. Eigenlijk een op maat verzorgde training, zeer leerzaam en waardevol.” - Be­oor­de­ling: 8.5

Michael van den Bosch, Koopman Cargo - Klantgericht werken en klanttevredenheid

"The topics that are discussed are recognizable within the work field, but during the training it is discussed in more detail. The theories that are discussed are useful and useful to know as background information. Many useful tips to use during my daily work! In short, fine training that can be used by everyone."

- Customer-oriented work and customer satisfaction

“Wij zijn een klein dienstverlenend bedrijf, die de training als goed ervaren heeft. De inhoud van de training was een opfrisser voor het geheugen.” - Be­oor­de­ling: 8.0

E. Gerritse-Hanson, Guis Totaalonderhoud - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Ik heb de training ervaren als een handig iets, wat ik ook in mijn persoonlijke leven kan gebruiken. De stappen die de trainer neemt zijn logisch. En goed te onthouden. Hij kwam zelfs met voorbeelden, waarbij we zelf niet door hadden dat we al met zijn verhaal mee gingen. Al met al was het een goede training! Een aanrader als je een training zoekt in het kader van klantgericht en klantvriendelijk werken.” - Be­oor­de­ling: 7.0

L. Niezen, Ingenico - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Veel informatie gekregen en veel geleerd. Erg toepasbaar in de praktijk! Aan te raden dus.” - Be­oor­de­ling: 8.8

J. Mens, Anago - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Kort samengevat uitstekend!” - Be­oor­de­ling: 9.4

E. Sint-Jago, Nedvan International - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Enthousiaste trainer en heel veel geleerd over de manieren waarop we communiceren en hoe bepaalde zaken juist aan te pakken.” - Be­oor­de­ling: 8.0

Tama Mul, Duiker Combustion Engineers - Klantgericht werken en klanttevredenheid

"Very interesting, fascinating and surprising training."

- Customer-oriented work and customer satisfaction

“De interactie met de cursisten was erg goed! Ik ben erg tevreden over de training, locatie, docent en Learnit als organisatie.” - Be­oor­de­ling: 9.0

A. van Haren, Sociaal Economische Raad - Klantgericht werken en klanttevredenheid

“Interessante training. Natuurlijk weet iedereen nogal wat over klanttevredenheid, maar om zaken in een bedrijf ook te laten beklijven dat was mijn doelstelling. De trainer wist leuke voorbeelden aan te dragen om in te zetten in ons bedrijf. Ook gaf ze een goede tip met het boek "het grote werkvorm boek" van Sasja Dirkse en Angela Talen. Het helpt je op een sprankelende manier uitleg te geven.” - Be­oor­de­ling: 8.2

E. Krijntjes, Thuis bij Antares - Klantgericht werken en klanttevredenheid